keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Sokerihiiri täällä!

Ei oo väsymys vielä kaikonnut täältä mihinkään. Viime yö meni samaan tyyliin kuin edellisetkin. Nukuin paremmin kylläkin, mutta liian vähän. :/ Tänään tuleekin ihan oikeasti pikapostaus niin pääsen aikaisemmin nukkumaan. :)

Eilen meni sit yhteensä kymmenen piparia ja tänään ei oo kyllä ollut sen kummempi päivä. Aamusta heti kahvin kanssa pari piparia (nyt ne on onneksi loppu!) ja iltapäiväkahvilla carneval-keksejä en-edes-laskenut-kuinka-monta-kappaletta (nekin on nyt loppu). Muutoin (onneksi) ruokailut on menneet hyvin.

Tämän päivän päivällinen: makaronia, tonnikalaa ja kurkkua.

Mä oon vaan niin vihainen ittelleni, koska haluan tätä niin paljon! Joku muutos mun päässä on jo tapahtunut, mutta en oo vielä täysin valmis. Onhan tää kaikki vielä niin alussa, joten ehdin vielä parantaa itseäni ja itsekuriani. Se muutos mulla on ainakin jo tapahtunut, etten luovuta ekaan epäonnistumiseen. Tää mun keksi/sokerihimo liittyy varmaan yksinkertaisesti väsymykseen. Tää viikko on ollut aivan hullua hulinaa joka ilta, enkä oo ehtinyt rentoutumaan iltaisin oikeastaan ollenkaan.

Tänään meille tuli uusi ihana jääkaappi, joka on nyt täynnä hyvää ja terveellistä ruokaa, joten jospa tämä tästä vielä hyväksi muuttuu! :)

<3 Tanakka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti