lauantai 5. tammikuuta 2013

Ensimmäisen viikon fiiliksiä

Tämä viikko on kyllä ollut hulinaa täynnä. Mukavaa on ollut ja ajoittain rankkaakin, en kuitenkaan valita. :) Oon vieläkin ihan fiiliksissä eilisestä punnitustuloksesta. :D Nälkää olen potenut muutamana päivänä. Tai no melkein päivittäin jollakin tasolla, mutta parina päivänä pahemmin. Sortumisiakin on tullut ja niistä olenkin täällä jo kertoillut. Oon kuitenkin tosi mielissään, että ei oo tullut missään vaiheessa mitään luovuttajafiilistä ja kokonaisuus on ollut kohdillaan. Aiemmat kerrat, kun oon pudottanut painoa, niin yritykset on loppuneet melkein ensimmäiseen sortumiseen, koska oon aatellu, että peli on jo menetetty vaikka eihän se todellakaan niin oo. Kokonaisuus aina ratkaisee ja oon tämän viikon kuitenkin syönyt paljon kevyemmin kuin aiemmin. Tämän kertoo jo tuo kahden kilon pudotus kuudessa päivässä!

Fyysisesti olo on parantunut, mutta vielä ei oo todellakaan mitenkään kevyt olo. Ehkä turvotus-olo on hieman laskenut kuitenkin. Nestettähän tuo mun tämänviikkoinen pudotus enimmäkseen on ollut. Sen tiedän jo siitäkin, koska oon saanut juosta vessassa PALJON tiheämpään kuin normaalisti. :D Oon varmasti kyllä juonutkin enemmän, koska oon pyrkinyt juomaan vettä mahdollisimman paljon. No, tästä on kyllä tosi hyvä lähteä aloittamaan projektin toista viikkoa. :)

Kuten kerroinkin aiemmassa postauksessa, eilen oli tosiaan tiedossa harvinaista herkkua, peli-ilta. :) Juomaa meni hieman enemmän kuin olin olettanut ja pelkäsinkin, että miten käy tämänkin päivän kanssa. Onneksi aamulla herätessä ei ollut ollenkaan huono olo ja aamu aloitettiinkin jo tuttuun tapaan kaurapuurolla. En muista kyllä milloin viimeksi olisin syönyt juhlien jälkeisenä aamuna aamupalaksi puuroa. En varmaan ikinä. :D Yleensä aamupala on tällöin ollut jotain paahtista tai muuta hötyä. Hyvä minä! :) Ilta oli kyllä kokonaisuudessaan kivoin pitkään aikaan, kiitos siitä kuuluu kaikille osallistujille. <3 Sitä sipsiäkin tuli sit hieman maisteltua, mutta ei mitään övereitä. ;) Muutaman Tonttu-marmeladikarkinkin söin siinä pelien lomassa.

Illan pääteema: Carcassonne. Uusi rakkaus! Tosi huippu lautapeli, suosittelen. <3
Feta-kanasalaatti. NAMNAMNAM! <3 Voisin syödä tätä vaikka joka päivä.
Vaikka tänään ei oo ollutkaan mitenkään krapulainen olotila, niin jätän silti spinningiin menon huomiselle. Saapa sitten täysissä voimissa aikaiseksi tehokkaamman treenin. :) Käytiin koirien kanssa ihanan kirpeässä pakkasilmassa reilun neljän kilometrin lenkille. Mukavaa oli saada raitista ilmaa. :) Huomenna laitan tänne viikon liikuntapäiväkirjan, niin näätte miten oon saanut ahteriani liikkumaan viikon aikana. :)

Tämän päivän "lounas" (noin klo. 16), tonnikalaa, kirsikkatomaatteja ja kurkkua. Salaatinlehdet oli mennyt pilalle. :(
Eilisessä oli ylimääräisten kaloreiden lisäksi myös jotain hyvääkin tähän mun projektiin liittyen. Päätimme miehekkeen, hänen siskon ja heidän äidin kanssa alkaa yhdessä laihikselle ja lyötiinkin ihan rahaveto asiasta. ;) Tämä on mulle aivan mahtava onnenpotku, koska nyt voin hyvällä omalla tunnolla kieltäytyä tarjotuista herkuista, kun meen vierailulle anoppilaan. Voihan se olla, ettei siellä olekaan niin paljon herkkuja tarjolla, nyt kun "anoppikin" on ite laihiksella. ;) En ole kenellekään muulle kuin miehekkeelle puhunut tästä mun projektista enkä minä ollut se kuka ehdotti tätä vedonlyöntiä vaan miehekkeen sisko! Meistä jokainen laittaa 50 euroa pottiin eli sille, kuka pudottaa pääsiäiseen mennessä suurimman prosenttimäärän painostaan, saa rahat. Onpahan nyt yks motivaattori lisää tähän projektiin, jesjesjes! :)

Viikko numero kaksi on siis alkanut erityisen positiivissa fiiliksissä. Tänään on tiedossa rauhallinen koti-ilta. Saunaa, telkkaria, rentoutumista. :) Toivottavasti teilläkin on ollut mukava viikonloppu. :)

<3 Tanakka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti