tiistai 15. tammikuuta 2013

Pientä sairastamista ilmassa.

Nyt on mennyt pari päivää tosi huonosti. Vatsa on kipee, turvottaa, heikottaa, saa juosta vessassa. :( Ruoka ei maistu ja se ruoka, mikä maistuu, niin ei oo todellakaan se terveellisin. Just söin päivälliseksi karjalanpiirakan sekä kaks Realia. Enkä yhtään kasviksia! Mulla tuntuu, että oksettaa jo pelkkä ajatus salaatista, vaikka vasta muutamana päivä sitten söin sitä mielelläni. :(

ARGH! No, ei se auta kuin odotella, että tämä olotila menee ohitse. Varsinaisesti sairas en varmaankaan ole, vaan jotenkin nyt muuten vain on tämmönen höntti olo. Ollaan miehekkeen kanssa mietitty, että mistä tää vois johtua ja tultu siihen lopputulokseen, että se johtuu kahvimerkistä. Juurikin muutama päivä takaperin avasimme joululahjaksi saadun Joulukahvi-paketin, kun sitä ei tullut joulun aikaan vielä avattua. Veikkaan, että tässä kahvissa on jokin mauste/mausteita, joita mun vatsa ei vaan kestä. Nyt oonkin sit jättänyt päiväkahvit kokonaan juomatta ja huomenna keitän kahvin normaalista kahvista. Toivotaan, että se auttais. En halua tällaista olotilaa, just kun oon päässyt hyvään vauhtiin tämän homman kanssa. :( Kaloreita ja hiilareita on tullut aivan liikaa eilen ja tänään, joten tämän viikon puntaritulos on mitä todennäköisemmin plussaa, se ärsyttää mua jo nyt, vaikkei kyl sais viel tuollaisia ajatella. :D

Oon ollut kuitenkin ihan normaalisti töissä ja jaksanut suurinpiirtein normaalisti touhuta kotosallakin. Koirien kanssa on hoidettu normaalit lenkityksen ja kävin eilen illalla tunnin spinningissäkin. Oli kyllä taas jälleen kerran aivan huippu tunti! Mä oon kyllä niin rakastunut tuohon lajiin! <3 Mieli vaan tekis päästä sinne salinkin puolelle, mutta jotenkin se pelottaa mua hulluna. Spinning on siitä ihana laji, että siinä on vaan se oma pyörä, musiikki ja ohjaaja. Toisista ihmisistä ei tartte välittää mitään. Salin puolella (varsinkin) ruuhka-aikana tulis sellainen anteeksi-kun-olen-olemassa-olo. Ja mua häirittee, kun muut on siinä niin lähellä kun tekisin niitä liikkeitä. Musta tulis varmaan yö-treenaaja ja menisin aina treenaamaan vaan silloin, kun siellä ei ois paljon muita. :D

Tähän loppuun kokoelma menneiden päivien sekalaisia ruokakuvia. Ne terveellisimmät syömiset.







Toivottavasti muilla on ollut parempi alkuviikko! <3

<3 Tanakka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti