lauantai 12. tammikuuta 2013

Katsaus menneeseen viikkoon.

Tänään on sit lauantai ja punnitusaamu. Paino näytti 73,7 kg eli pudotusta viime viikkoon -800g. No en voi kyllä sanoa olevani mitenkään tyytyväinen tähän tulokseen, mutta onhan tää parempi kuin ei mitään. Eka viikko oli kuitenkin tosi hyvä ja kokonaisuudessaan olen pudottanut kahdessa viikossa 2,9 kg, joka on tosi kiva määrä. :)

Miksi sitten tämä viikko meni noin "huonosti"? Kuten kirjoitinkin täällä yks päivä, sokerinhimoa on ollut ilmassa. Myös leipähimoa on ollut ilmassa. Eli yleensäkin hiilareita on tehnyt liian paljon mieli ja valitettavasti olen myös antanut himoille periksi. :( Olen syönyt viikon sisään ylimääräisiä leipiä, mitä en olisi tarvinnut sekä kahtena päivänä mussuttanut pipareita ja keksejä. Alkuhan se on aina kaikista pahin ja mun vaan pitäis yrittää nyt kestää ne kiusaukset eikä saa antaa periksi! Olen nyt päättänyt, että päivällisellä syön vain leipää perunan/pastan/riisin tilalla. Jos tämä sit taltuttais mun päivän leipähimot. Perunaa, pastaa tai riisiä en edes osaa kaivata, jos lautasella on paljon kasviksia ja lihaa, kanaa tai kalaa. Eilen tämä taktiikka ainakin onnistui. Söin päivällisellä pari Realia ja illalla ei tehnyt yhtään mieli leipää. Mun pitäis myös muistaa juoda enemmän vettä, jotta aineenvaihdunta vilkaistuisi ja näläntunne pysyis paremmin loitolla.

Eilinen meni ruokailujen suhteen tosi hyvin. :) Mitään ylimääräistä en suuhuni pistänyt. Perjantai on vielä paha päivä siinä mielessä, koska mun työpaikalla on perjantaisin aina pullapäivä. Eli aamukahvin kanssa herkutellaan perjantaipullalla. Eilen oli ensimmäinen kerta puoleen vuoteen, kun en syönyt pullaa perjantaina! Hyvä minä! Kerroin myös avoimesti työkavereille tästä laihdutuksesta ja myös meidän vedonlyönnistä ja he kyl ymmärsivät tosi hyvin. Eivät yrittäneet tuputtaa mulle pullaa ja yksi heistä alkoi jopa antamaan omia vinkkejään laihdutukseen ja liikuntaan liittyen. Kannatti siis olla rehellinen ja avata suu. Nyt en voi tulevinakaan perjantaina ottaa sitä perjantaipullaa, koska he tietävät mun laihdutuksesta ja olis melko noloa alkaa taas mussuttamaan pullaa. :D

Eilinen päivällinen: kurkkua, tomaattia, salaattia ja tonnikalaa. Lisäksi vettä ja kaksi Real-viipaletta.
Eilinen iltapala: 250g maitorahkaa+100g pensasmustikoita. NAM! <3

Tämä viikonloppu on hieman erikoinen, koska mieheke on töissä. Hänellä on todella harvoin viikonlopputöitä ja on outoa olla kotona yksin! :D Kömmin aamulla sängystä ylös kymmenen yli yhdeksän ja olin jo ennen puolta koirien kanssa lenkillä. Aluksi oli sellainen olo, että ei tästä tuu mitään, en jaksa, mä käännyn takaisin. Kuitenkin hetken aikaa käveltyäni mieli kirkaistui ja loppujenlopuksi olikin kiva kävellä. Tuolla on vielä niin mahtavan kirkas ilmakin tänään, että väkisilläkin piristyi ulkoillessa. :)

Kotiin tultuani olikin sit jo huutavan kaamea nälkä! Tiedossa siis aamupalaa eli kaurapuuroa, raejuustoa ja pensasmustikoita. <3 Ja monta kuppia kahvia! Nälkä kyllä lähti!

Laseissa vettä ja light-mehua. Kahvikuppi vielä tyhjä. :)


Tänään olis tarkoitus jossakin välissä päästä käymään spinningissä. Hankala vaan, kun ei oo autoa nyt päivällä käytössä. Ois ollut mukava päästä sinne hyvissä ajoin. Miehen töiden jälkeen meillä pitää lähteä asioille kauppaan ja koirille ostaan ruokaa, joten menee myöhään illalla ennenkuin sinne ehdin. No, jos olen todella reipas, kävelen salille ja mies vois tulla hakeen mua sieltä sit suoraan töistä. Katsotaan. ;)

<3 Tanakka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti