perjantai 8. helmikuuta 2013

Punnitusta ja perjantain hiilarimättöä.

Punnituspäivä koitti jälleen ja kuten eilen kirjoitinkin, mulla ei ollut mitään suuris odotuksia tulosten suhteen tälle viikkoa. Puntari näytti 72,3 kg, eli viime viikkoon -100g. Parempi sekin kuin plussaa ja tästä on hyvä jatkaa. :) En jää tuota murehtimaan, koska tiedän tasan, että se johtuu mun syömisistä, ettei paino pudonnut tuon enempää ja siihen teen muutoksen ensi viikolla.

Kuva WeHeartIt
Tänään oon ollut hiilarikoomassa koko päivän. :( Lounaaksi ja päivälliseksi on mennyt makaronilaatikkoa ja lisäksi oon syönyt eilisten synttäriherkkujen rippeitä. Mä en ymmärrä miksi mun piti tuota makaronilaatikkoakin syödä. En vaan yksinkertaisesti jaksanut alkaa tekeen itelle ruokaa erikseen, vaikka oonkin ollut aikalailla kuukauden ilman perunaa tai pastaa. Huomenna tähän tulee muutos. Onneksi ei ole enää kuin pikku siivu mangohyydykekakkua ja muutama muffinssi jäljellä, joten herkut on kohta hävitetty. ;) Tarkoitus ei ole tosiaan palata takaisin vanhaan.

Liikunnat ovat menneet tällä viikolla yllättävän hyvin, vaikka kiirettä on pitänytkin. Eilenkin menin vielä illalla virtuaalispinningiin, kun miehekkeen synttärivieraat lähti. Tänään käytiin heti töiden jälkeen pitkä kävelylenkki koirien kanssa, joten nyt saa rentoutua tämän illan hyvällä omallatunnolla. :)

Kuva WeHeartIt
Huomenna on edessä ystäväpariskunnan tuparit. "Onneksi" ne ovat vaan kahvittelutuparit päiväsaikaan, joten alkoholia ei ole tarkoitus nauttia. :) Herkkuja siellä on tietty jonkinverran tarjolla, mutta tuskin tulee kovin paljoa maisteltua. Jotenkin kummasti näiden parin päivän jälkeen ei tee ees mieli. ;D Lahja on hankkimatta tämän kiireviikon vuoksi, mutta hyvin ehtii aamulla kaupan kautta mennä kyläileen. Lahjaehdotuksia otetaan vastaan! :)

Kuva WeHeartIt
Tälle illalle olisi tosiaan tiedossa rauhallinen koti-ilta; Saunaa ja kylmää vissyä, namnam. <3 Leffaa olis myös tarkoitus katella pitkästä aikaa, jos ei uni tuu silmään liian aikaisin.

Kuten olette varmaan huomanneet, mä oon rakastunut noihin WeHeartIt:n talvi/lumikuviin. <3 Koittakaan kestää!

<3 Tanakka






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti