perjantai 1. helmikuuta 2013

JES, tavoite nro 1: CHECK!

Tänään oli taas punnistuspäivä ja puntari näytti (hieman yllättäen) -500g viime viikkoon, eli 72,4 kiloa! Tavoite ylitetty kokonaisella 100 grammalla! :D Miten niin tipalle meni? :D No joo, pääasia, että tavoitteeseen pääsin kuitenkin. Oon tyytyväinen tähän.

Syy, miksi kirjoitin tuohon, että hieman yllättäen oli tuo paino -500g, on viimeisen viikon syömiset. Herkkuja ei ole mennyt kovinkaan paljoa, kuitenkin melkein joka päivä muutama Marie keksi+eilen yks Runebergintorttu, joka ei ees ollut hyvää. Oon kuitenkin antanut itselleni liikaa vapauksia syömisten suhteen. Syön edelleen paljon kasviksia (pyrin 200 grammaan lounaalla ja päivällisellä), mutta syön varmasti liikaa hiilareita. :( Eilen oli mun enkkaripäivä ja söin yhteensä 8 siivua ruisleipää! Ei hyvä ollenkaan. Ei ollut ees spinning-päivä, joten en voi laittaa senkään piikkiin. Olin itse odottanut nollatulosta tai jopa plussaa, joten olin hieman yllättynyt, että "edes" tuo 500g oli lähtenyt. :) Viikonloppu menee väkisillä nyt hieman rennommilla syömisillä (ja juomisilla), kun huomenna hieman juhlitaan miehekkeen synttäreitä. Ensi viikosta lähtien taas täys höyry päälle ja tarkempi seuranta ruokien suhteen! Mä meinaan nimittäin päästä seuraavaankin tavoitteeseeni, -2,4 kg helmikuun aikana. :)

Liikunnat on menneet normaalia rataa, paitsi tälle illalle sovittu spinning piti perua, kun piti lähteäkin kyläileen. No, kaks kertaa olen jo käynyt tälle viikkoa ja pyrin, että huomenna ennen juhlintoja ehtisin käydä spinnailemassa. :) Nukun kyllä aamulla pitkään, koska viikko on ollut aika rankka ja väsyttävä. Eikö sitä sanota, että lepo ja uni on erittäin tärkeitä laihduttajalle. Joten tälle pyhitän ensi yön ja huomisen aamunkin osaksi.

Mukavaa viikonloppu teille kaikille! Palaan langoille viimeistään sunnuntaina. <3

<3 Tanakka

P.S. Sori kuvattomat postaukset. Mun kamerasta on ollut akku loppu edellisen viikon. :( Pitäs varmaan tehdä asialle jotain. :D Kertokaa muuten, jos teillä on jotain toiveita, mistä voisin lisäillä kuvia tänne blogiin. :)

2 kommenttia:

  1. Vitsi miten kova tahti sulla, hienoa!
    www.miinuskymmenen1010.blogaspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitoksia. :) Aikalailla sopiva vauhti tuntuu olevan, kun en kuitenkaan oo millään kitudieetillä. Kyllähän tuo paino putoais nopeampaan, jos oli tosi tiukka dieetti, mut tarkotus on ollutkin opetella terveellisen ruokavalion noudattamista eikä vaan nopeesti pudottaa muutama kilo. Mielestäni oonkin ihan hyvin onnistunutkin. :)

      Tsemppiä sullekkin projektiin. Tosi kiva blogi sulla! :) Liityin lukijaksi. :)

      Poista