sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Liikuntapäiväkirjaa ja muuta höpinää

Viikon 6 liikunnat
Ma: Koirien ulkoiluttaminen  40 min (4 km) + Spinning 60 min
Ti: Koirien ulkoiluttaminen  40 min (4 km) 
Ke: Koirien ulkoiluttaminen  45 min (4,5 km) + Iltalenkki 40 min (5km)
To: Koirien ulkoiluttaminen  40 min (4 km) + Spinning 45 min
Pe: Koirien ulkoiluttaminen  50 min (5 km) 
La: Koirien ulkoiluttaminen  30 min + 30 min (yht. 6 km) 
Su: Koirien ulkoiluttaminen  50 min (5 km)  + Spinning 2 x 30 min

Yhteensä liikuntaa kertyi 8 tuntia 50 min. Kävelykilometrejä yhteensä 37, 5 km (!). Aktiivinen viikko takana, JES JES JES! Oon kyl niin huipputyytyväinen. :) Vaikka oonkin valitellut kiirettä ja sitä on myös tosissaan ollut. Liikunta on vaan tullut niin oleellisesti osaksi mun arkeen, että oon ihan pahalla tuulella, jos en pääsis liikkumaan. Tän viikon jokainen spinning-tunti ovat olleet aivan huippuja! Oon ottanut niistä kaiken ilon irti. <3 Maanantaina viime viikon kevyen viikon jälkeen jaksoin tehdä niin hullun treenin, että alta pois! Kyseisen tunnin ohjaajan kaikki tunnit on yleensä tosi rankkoja ja oon yleensä aivan puolikuollut, niin nyt tuon tunnin jälkeen olis ollu vieläkin virtaa. :D What a feeling. <3 Oon kyl ollut aivan punainen ja hikinen joka treenin jälkeen. :D
Kuva We Heart It
Syömisten suhteen täytyy myöntää, että tämä päivä on ainut, johon olen ollut tyytyväinen. Muut päivät ovat menneet enemmän tai vähemmän herkutellessa. Ensi viikolla siihen tulee muutos. Pakko tsempata kovasti, jos meinaan päästä tavoitteeseeni. Se on aivan sama kuinka monta tuntia viikossa liikun, jos en muuta mun syömistottumuksia. En usko, että tämän viikon syömisillä oon välttämättä kovin lihonut, mutta ei sillä laihtumaankaan pääse. Siitä kertoi hurja -100g perjantain punnituksessa. Ens viikolla sitten isommat lukemat kehiin! ;)

<3 Tanakka






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti