torstai 14. helmikuuta 2013

Hiljaiseloa

Anteeksi kovasti tämä hiljaiselo. Tämä viikko on enemmän tai vieläkin enemmän mennyt seuraavan asian parissa:

Kuva WeHeartIt
Eli minun ja miehekkeen THE DAY on päätetty ja se on nopeammin kuin moni osaa odottaa (minä mukaan lukien). Häitämme tulleen tanssimaan jo ensi kesänä. Tässä on sit riittänyt panikointia ja puuhaa joka päivälle. On varattu kirkko, pappi, pitopalvelu ja hääpaikka ja vielä olis miljoona pienempää juttua järjestettävänä. Ihanaa hössötystä, tykkään kyllä ihan sikana. <3

Tämä tän viikon rulijanssi vaikuttanut melko radikaalisti mun liikkumisiin sekä myös syömisiin. Liikkumiset on jäänyt koirien pakollisiin ulkoilutuksiin ja syömisistä ei kannata ees puhuakaan. Ruokailurytmi on niin päin honkia ollut nyt muutamana päivänä. Suoraan töistä asioille ja takaisin kotona illalla yhdeksältä, niin ei kauheesti tee mieli siinä vaiheessa vetää pelkkää rahkaa ja marjoja, vaan syömiset menee ihan överiksi. :( No, toivotaan, että parin viikon sisään saisin kaikki kiireisimmät asiat hoidettua, niin sen jälkeen sit kunnon morsiusdieetti päälle! :) Päivittelen kyllä edelleen tätä blogia, mutta en ehdi varmaan aivan samalla tahdilla kuin aiemmin, anteeksi siitä. Yritän sit panostaa laatuun enemmän! :)

Oon kyl niin onnellinen, ettei mitään rajaa. <3 Toivotaan, että teillä on myös yhtä ihana ystävänpäivä! <3

<3 Tanakka

1 kommentti:

  1. Oi ihanaa! onneks olkoon päivän päättämisestä! :) Voi kun itsekin pääsis päättämään päivää... Ollaan alustavasti puhuttu miehen kanssa kesästä 2014. :) Ihanaa, olen onnellinen sun puolesta! Voin vaan kuvitella kuinka hyvältä toi mahtaa tuntua!

    VastaaPoista